top of page

Eduka kõnekeskuse manageri anatoomia

www.fonolo.com/blog - Kõnekeskuse manageri või superviisori töö on igapäevaselt täis suuri väljakutseid. Manageerida tuleb nii mitmel tasandil korraga, et keskmisel inimesel paneb see pea ringi käima ja võtab silme eest kirjuks. Ühelt poole tuleb tagada klientide rahulolu, teiselt poolt tuua sära töötajate silmadesse. Selle kõige taustal peab arvestama ka statistiliste nõuete täitmise ja tööaja efektiivse kasutamisega, rääkimata vajadusest olla kursis erineva seadusandlusega. Samaaegselt tuleb olla inimhingede spetsialist, numbrimaag, hea juht ja samas ka professionaalne läbirääkija.


Meie Kontaktikeskuses kutsume neid tiimijuhtideks. Nad on igaüks oma lähenemiste ja oma näoga, aga alati kõik üksteist täiendamas.


Inimesel, kes juhi ameti kõnekeskuses valinud või sellele sattunud, peab olema palju erilisi isikuomadusi ja oskusi, et edukalt toime tulla. On aga leitud, et paljud edukamadest jagavad samu omadusi - Fonolo blogis välja toodud infograafika esitab neist sagedasemad, mis selles töös edu saavutada aitavad.


Selline näeb välja eduka kõnekeskuse manageri anatoomia (allikas Fonolo blogi):


Comments


bottom of page