
Klienditoe spetsialist
Kui tunned, et see töö on just sulle, võta julgelt ühendust!
Otsime oma meeskonda sõbralikku ja positiivset klienditoe spetsialisti, kes naudib suhtlemist ja soovib pakkuda klientidele parimat teeninduskogemust nii kõnedes kui kirjades. Kui oled hea suhtleja ja naudid probleemide lahendamist, siis ootame sind kandideerima!
Sinu peamised tööülesanded:
-
Klientide teenindamine ja nõustamine telefoni ja e-posti/chati teel;
-
Kliendi vajaduste mõistmine ja parimate lahenduste pakkumine;
-
Teeninduskvaliteedi kõrgel tasemel hoidmine, meeldiva teeninduskogemuse pakkumine.
-
Omandatud teadmiste ja oskuste pidev täiendamine.
Meie ootused sinule:
-
Oled kohusetundlik, õpihimuline ja valmis pidevalt arenema ning õppima uusi oskusi. Pead tööprotsessidest kinni.
-
Väga hea suhtlemisoskus (nii suuliselt kui kirjalikult). Suudad keerulisi olukordi rahulikult ja professionaalselt lahendada;
-
Vähemalt kolme keele oskus: eesti, soome / vene / inglise keel. Teiste keelte oskus tuleb kasuks;
-
Empaatiavõime: oskad panna end kliendi olukorda ning pakkuda personaalset abi;
-
Hea arvuti kasutamise oskus: suudad kiiresti kasutada erinevaid kliendihaldustarkvarasid ja kontoriprogramme;
-
Valmisolek töötada graafiku alusel (sh öösel ja nädalavahetustel);
-
Varasem kogemus klienditeeninduses on eeliseks, kuid pole nõutav – pakume põhjalikku väljaõpet.
Me pakume:
-
Hübriidset töökorraldust, mis ühendab kodukontori paindlikkuse ja kontoripäevade koostöövõimalused.
-
Põhjalikku väljaõpet ja enesearendamise võimalusi.
-
Vaheldusrikast tööd erinevates valdkondades.
-
Tööks vajalikke töövahendeid.
-
Sõbralikku ja toetavat meeskonda.
-
Konkurentsivõimelist töötasu, millele lisanduvad boonused vastavalt saavutatud tulemustele.
Kandideerimiseks:
Kui tunned, et see töö sobib just Sulle, täida kandideerimisvorm või võta otse ühendust aadressil birgit@kontaktikeskus.ee.
